Ben niye fakirim...
18
●1.210
- 10-08-2024, 16:54:26Satacak bişey bulamayınca açacağım max konu... (Başlıkta yazıyor)
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 10-08-2024, 16:56:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Forumda zengin/fakir konuları havada uçuşuyor
- 10-08-2024, 16:57:11Adıyaman tütünü tavsiye ederimomerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2024, 16:57:29O kadar fakirim ki, ekmek alacak para biriktoriyorum burdanomerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2024, 16:57:44bence gercek soru :
neden satacak birseyiniz, para eder bir urun, hizmet veya beceriniz yok? - 10-08-2024, 16:57:49balgam yapıyor tekel3000 daha güzel adı tekel kendisi kaçakKivrakYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2024, 16:58:25He ya hiç sorma 😁KivrakYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle