• 10-08-2024, 16:54:26
    #1
    Satacak bişey bulamayınca açacağım max konu... (Başlıkta yazıyor)
  • Kabul Edilen Cevap
    • 2 Beğeni
      Neden fakiriz sorusu yerine
      Nasıl zengin olabilirim diye sormadıkça fakir kalmaya devam edilecek.
      İster dua diyin, ister evrene enerji göndermek diyin, isterseniz beyni manipüle etmek diyin, eğer olumsuz sorular düşünceler akıldan geçiyor dile dökülüyorsa onu yaşayacaksınız.

      Bu sebeple ağzınızdan zihininizden geçen her kelime ve düşünceye pozitif kelimeleri yükleyin.
      Neden hastayım yerine Nasıl iyileşebilirim .
      Neden fakirim yerine nasıl zengin olacağım.
      Neden evim yok yerine nasıl ev alacağım diye olumlama yapın
  • 10-08-2024, 16:54:59
    #2
    ben de öğrenci olarak fakirim kaçak sigara içiyorum mesela 35₺
  • 10-08-2024, 16:56:42
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Forumda zengin/fakir konuları havada uçuşuyor
  • 10-08-2024, 16:57:11
    #4
    omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de öğrenci olarak fakirim kaçak sigara içiyorum mesela 35₺
    Adıyaman tütünü tavsiye ederim
  • 10-08-2024, 16:57:29
    #5
    omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de öğrenci olarak fakirim kaçak sigara içiyorum mesela 35₺
    O kadar fakirim ki, ekmek alacak para biriktoriyorum burdan
  • 10-08-2024, 16:57:44
    #6
    backlinkmatik.com
    bence gercek soru :

    neden satacak birseyiniz, para eder bir urun, hizmet veya beceriniz yok?
  • 10-08-2024, 16:57:49
    #7
    KivrakYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adıyaman tütünü tavsiye ederim
    balgam yapıyor tekel3000 daha güzel adı tekel kendisi kaçak
  • 10-08-2024, 16:57:50
    #8
    ünlü filozof demiş ki : fakir çalmasını bilmediği için fakirdir. -
    Recep Tayippius Erdonus.
  • 10-08-2024, 16:58:25
    #9
    KivrakYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda zengin/fakir konuları havada uçuşuyor
    He ya hiç sorma 😁