• 06-08-2024, 18:25:57
    #10
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugüne kadar iyiydim ama

    10.000 TL'ye marka satın almıştım 1 TL'den 2 yıl önce, şuanda 1 marka 5 TL, 25 yıllık çay ocağını çaycı kapatıyor. Ve parayada karşı geliyor, kendisini güzelce uyardım. Dalga geçiyor ve ödemeyeceğini söylüyor. 4000 marka harcanmış 6000 marka alacağım var. kısacası bugünki fiyattan hesaplarsak 30.000 TL borcu var bana

    Kendisine kötülüğe gerek kalmadan 1 ay müsade verdim ama ödemeyeceğim diyor. Aramızda sözleşme vs olmadığı için hiçbir çekincesi yok. Sabrımı zorluyor.

    Ek Not: Başkalarına olan borcuda eklersek ortalama 1 Milyon TL borcu var, Ocağı kapatmadan 5 gün önce herkese binlerce marka satmış.
    Hocam bi avukata danışın bence, adam hem gülmüş dalga geçmiş. Vermiyeceği belli
  • 06-08-2024, 18:27:47
    #11
    Çok şükür iyi diyelim daha da iyi olsun😊
    Ama çok yorucu🙃
  • 06-08-2024, 18:29:33
    #12
    elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şükür iyi diyelim daha da iyi olsun😊
    Ama çok yorucu🙃
    Maşallah hocam,Kolay gelsin 😀
  • 06-08-2024, 18:31:16
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kötüü
  • 06-08-2024, 18:32:07
    #15
    onurcilingir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bi avukata danışın bence, adam hem gülmüş dalga geçmiş. Vermiyeceği belli
    Aramızda bir sözleşme olmadığı için avukat hiçbir şey yapamaz. Kendisini nazikçe uyardım.
  • 06-08-2024, 18:32:26
    #16
    Haydaaa 💔
  • 06-08-2024, 18:34:08
    #17
    wayns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kötüü
    Pozitif olmaya çalışın hocam veya şükretmeye çalışın.
  • 06-08-2024, 18:36:44
    #18
    onurcilingir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pozitif olmaya çalışın hocam veya şükretmeye çalışın.
    Teşekkürler hocam deniycez ❤