Yaklaşık 3-4 kiloya yakın bir kargo göndermem gerekiyor anlaşması olan var mı acaba ? Desi hesaplayamadım 😁
Çanakkale den Bolu'ya gidecek.
Kargo anlaşması olan var mı ?
10
●334
- 31-07-2024, 13:06:20Ben basitkargo üzerinden gönderiyorum. Ancak ödemeyi peşin alıyorlar. Ölçüleri varsa yardımcı olabilirim. Uygun fiyat çıkıyor genelde.
- 31-07-2024, 13:08:3123 desi çıkıyor sanırım. Buna göre ne olur. Çanakkale- Bolu GeredeNeverForgetMe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2024, 13:09:59Hocam sistem giriş yaparken en-boy-yükseklik-kg bilgisi istiyor maalesef.
Bunları sağlayabilirseniz deneyebilirim. Verdiğiniz bilgiye göre Sürat kargo 215 TL çıkarıyor. PTT 257 TL - 31-07-2024, 13:14:27
- 31-07-2024, 13:18:51Muhteşem bir tavsiye oldu. Çok teşekkür ederim 🙏🏻Adoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2024, 13:20:45BasitKargo'dan 71 TL çıktı hocam bilginiz olsun. 4 Desi olarak görüyor.
Saygılarımla