Ağır hasarlı araç kullanan varmı aramızda? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ağır hasarlı araç kullanan varmı aramızda?
37
●
2.390
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ağır hasarlı araç kullanan varmı aramızda?
1
2
3
4
5
26-08-2024, 11:11:41
#37
tekcizgi
Alacağınız aracın tüm haklarıyla almaya çalışın Değer kaybı çıkmaz ama diğer haklarıyla araç fiyatına yakın bir hak geliri olur bilginize.
26-08-2024, 11:18:11
#38
Canbulat
tekcizgi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alacağınız aracın tüm haklarıyla almaya çalışın Değer kaybı çıkmaz ama diğer haklarıyla araç fiyatına yakın bir hak geliri olur bilginize.
Nasıl oluyor hocam dediğiniz
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler