• 26-07-2024, 12:05:37
    #1
    Eve arıtma cihazı taktırmayı düşünüyoruz, tavsiye edebileceğiniz marka model ve deneyimleriniz varmı ?
  • 26-07-2024, 12:07:35
    #2
    arıtma cihazı kullanmayın diyorlar sağlıksız bir durummuş (önceden musluktan içerdik temizdi şimdi malesef temiz değil)
  • 26-07-2024, 12:11:56
    #3
    hocam yaklaşık kendi evimde 8 aydır yazlığımda da 2 yıldır kullanıyorum

    Nacizane tavsiyem eğer ki kurulumu biliyorsan bauhouse da büyük membranlı olanlar var onlardan alabilirsin eğer ki kendin kuramayacaksan da 12 filtreli olanlar iyidir yılda bir filtrelerini değiştirmen yeterli 2 kişilik küçük bir aileyiz yılda bir kez değişmek yetiyor. ben 12 filtreli denilen 2 2.5k olanlardan aldım suyun tadı kötü değil ilk başta 4 5 kere doldurup boşaltmak yeterli oluyor.

    Not: Ne kadar su arıtma cihazı alırsanız alın 2 haftada 1 kez mutlaka 5lt lik su alın evinize çünkü genelde su arıtma cihazları mineralleri filtreliyor buda minerel kaybına neden olabilir yada maden suyu içmeye özen gösterin.
    Bahsettiğim bauhouse daki arıtma


    Evde kullandığım arıtma

  • 26-07-2024, 12:38:32
    #4
    rain water çok iyi hocam biraz tuzlu ama çok iyi
  • 09-10-2024, 22:59:24
    #5
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arıtma cihazı kullanmayın diyorlar sağlıksız bir durummuş (önceden musluktan içerdik temizdi şimdi malesef temiz değil)
    Marketten aldığın suda arıtma su
  • 09-10-2024, 23:06:05
    #6
    Şu arıtma cihazlarında takıldığım tek konu ciddi derecede atık su çıkartmaları. Yoksa alacağım da israf etmeye hiç gönlüm el vermiyor
  • 09-10-2024, 23:11:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marketten aldığın suda arıtma su
    bu arkadaş gider köfteci yusuf'ta köfte yer

    GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu arıtma cihazlarında takıldığım tek konu ciddi derecede atık su çıkartmaları. Yoksa alacağım da israf etmeye hiç gönlüm el vermiyor
    ayda 100lt atık su mu yoksa her gün araba kullanmak mı daha çok israf!?
  • 09-10-2024, 23:18:36
    #8
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arkadaş gider köfteci yusuf'ta köfte yer


    ayda 100lt atık su mu yoksa her gün araba kullanmak mı daha çok israf!?
    Ne alaka şimdi hocam Mümkün olabildiğince israftan kaçınmak en iyisi. Bu gerek araç gerek su fark etmez
  • 10-10-2024, 00:21:37
    #9
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marketten aldığın suda arıtma su
    ne alaka yorum atmak için alıntı yapmayın