yazın iş yok neden? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
yazın iş yok neden?
11
●
580
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
yazın iş yok neden?
1
2
19-07-2024, 19:21:02
#10
AOK
Tatil dönemi kışın nasıl turizm az ise kışın iş Az
01-08-2024, 09:04:49
#11
Ofisto
malesef hepiniz haklısınız tsk ederim dostlar
01-08-2024, 09:29:32
#12
ziynetorg
Para bazı sektörlere daha çok harcanıyor yazın.
Kışın otel doluluk oranı yüzde %5-10 iken, yazın doluluk olaranı %85-90.
Kışın eğlenceye harcanan para 100 TL ise, yazın 500TL gibi.
Sektörel bişeyler olsa gerek bu.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler