Özel mesajları neden beğenemiyorum? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Özel mesajları neden beğenemiyorum?
11
●
316
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Özel mesajları neden beğenemiyorum?
1
2
08-07-2024, 01:09:44
#10
Melihhh
Bende herkeste direk default True gelmesi lazım ama nedense false de kalmış ilk bilmeyenler öyle arıyor
08-07-2024, 09:48:28
#11
fatihbaz
bendede sorunlu o özellik çok uzun zamandır,çözümü sayfayı yenilemek.pm geliyor,okudum,bazen sorunsuz begeniyor mesajı.bazende begenmiyor,bişey olmuyor.sayfaya f5 atıp tıklayınca begeniyor.
08-07-2024, 10:04:06
#12
akcayemircan
Mobilde ekranı iyice büyütüp tıkladığımda oluyor hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler