Dün redditte gezerken bi kullanıcının günde en az 5000 mail açılışı yapan bota sahip olduğu ve bunları satmak için platform arayışına sahip olduüunu gördüm. Böyle bir şey mümkün mü ve bu botlara sahip olan veya yazabilen arkadaşlar var mı aramızda 5000 çok abartı geldi bana ama 500 bile fazla yani. En beğendiğim yorumlardan birisi de satamıyosan neden günde 5000 mail açıyosun diye sormuş birisi

bu botlarla ilgili bilgsi olan satan vs varsa bi özelden ulaşsın görüşelim test edelim bilgi alalım. Bu zamanda herşey nakit =vakit
5K değil çok daha fazla üretmek mümkün. Tamamen açtığınız sunuculara bağlı aslında.
Gmail olsun outlook olsun rambler olsun.
Hesaplar emin olun her zaman satılıyor.
Hatta 10 dakika içinde 4K civarı maili tek müşterimiz bile satın alabiliyor. Hesaplar satılmadığı zaman eskidiği zaman fiyatı artıyor yine alıcısı oluyor. Burada önemli olan sizin maliyetiniz tamamen.