kusadasi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Temu paylaşımlarına dur diyelim
48
●2.828
- 30-06-2024, 21:39:07Temu ile birşey yaşamadım ama isterseniz sizinle yaşayabiliriz? Niye Agresif ve saldırgan yorumlar anlamış değilim hasbel kader sokakta kedi gibisiniz burda nedense kaplan.Bir daha lütfen kelimelerimize dikkat edelimtrk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2024, 21:47:30Adam bir tane konu açmış, oynamak isteyeni bilgilendirmiş. Her gün açılan 150 tane YALAN DOLAN temu konusuyla bunu karşılaştırmak ne alaka?kusadasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır ganyana laf yapan adam sahte yorum satıyor, o daha komik. - 30-06-2024, 21:50:25Büyük ihtimal temu işine girmiş, çok öfkeli, elmayla armutu karıştıracak kadar kendinden geçmiş, büyük ihtimal yedek hesabı varsa şayet birazdan hakaret etmeye başlayacak.SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2024, 21:52:17Sanırım yedek hesabınız çok hem bu şekilde argo konuşmanızı sağlıyor hem de temu da promosyon linki paylaşmanıza yarıyor, neyse kolay gelsin size👍kusadasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2024, 21:55:30Benim hesabım tek ayriyetten kimseye burada 5 yıldır kırıcı bir kelimem ez cümlem olmadı olmaz ,Şayet şahsımla alakalı sorunu olan ozelime gelebilir.Konuya gelirsek Benim bir işe girip girmeme konum mevzu bahis olmayıp TEMU uzerinden üyelerin konu açarak kazanç sağlanıyorsa devam etmeleri ben rahatsız olmuyorum.Fakat Hala elma armut kendinden geçmiş diyerek sözüm ona laf iğneleyici cümleler ile aslında sen bana hakaret ediyorsun farkında olmadan.trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2024, 21:57:55Benim tekrar ediyorum hesabım tek,TEMU içinde bir konum mevcut =) Varsa sorununuz Özelime davet ediyorum buradan kimseye birşey kanitlayamayiz.trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2024, 22:11:20Şimdi diğer konulardaki mesajlarınıza da baktım, genel olarak böyle bir davranışınız varmış, konunun benimle alakası yokmuş yani, kişisel algılamıyorum siz devam edin bu şekilde önünüze gelene "dışarda kedi gibisiniz" vs. yazmaya sonra da özele çağırmaya.kusadasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle