• 30-06-2024, 21:36:19
    #19
    kusadasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ganyan bahis konusu acanda TEMU yu elestirmis =) Salın kardeşim insanlar hilesiz çalmadan cirpmadan şurda iki kuruş kazansın.Napsinlar senin verdiğin ganyan linkine girip atlarimi kovalasinlar kahve köşelerinde mi pineklesinler.TEMU dan kazanç kim sağlıyor ve saglamissa devam etsin
    Ganyan konusunu açtım, dikkat ederseniz ref yok, günde 300 kişi de açmıyor zaten çünkü açana faydasi yok, neyli neyi kıyaslıyorsunuz? Ganyanda yasaklansın çok açılıyorsa hiç umrumda değil, refsiz konuyla refli konuyu karşılaştıracak kadar ne yaşadınız temuyla acaba?
  • 30-06-2024, 21:39:07
    #20
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ganyan konusunu açtım, dikkat ederseniz ref yok, günde 300 kişi de açmıyor zaten çünkü açana faydasi yok, neyli neyi kıyaslıyorsunuz? Ganyanda yasaklansın çok açılıyorsa hiç umrumda değil, refsiz konuyla refli konuyu karşılaştıracak kadar ne yaşadınız temuyla acaba?
    Temu ile birşey yaşamadım ama isterseniz sizinle yaşayabiliriz? Niye Agresif ve saldırgan yorumlar anlamış değilim hasbel kader sokakta kedi gibisiniz burda nedense kaplan.Bir daha lütfen kelimelerimize dikkat edelim
  • 30-06-2024, 21:47:30
    #21
    kusadasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ganyan bahis konusu acanda TEMU yu elestirmis =) Salın kardeşim insanlar hilesiz çalmadan cirpmadan şurda iki kuruş kazansın.Napsinlar senin verdiğin ganyan linkine girip atlarimi kovalasinlar kahve köşelerinde mi pineklesinler.TEMU dan kazanç kim sağlıyor ve saglamissa devam etsin
    Adam bir tane konu açmış, oynamak isteyeni bilgilendirmiş. Her gün açılan 150 tane YALAN DOLAN temu konusuyla bunu karşılaştırmak ne alaka?

    Hayır ganyana laf yapan adam sahte yorum satıyor, o daha komik.
  • 30-06-2024, 21:50:25
    #22
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam bir tane konu açmış, oynamak isteyeni bilgilendirmiş. Her gün açılan 150 tane YALAN DOLAN temu konusuyla bunu karşılaştırmak ne alaka?

    Hayır ganyana laf yapan adam sahte yorum satıyor, o daha komik.
    Büyük ihtimal temu işine girmiş, çok öfkeli, elmayla armutu karıştıracak kadar kendinden geçmiş, büyük ihtimal yedek hesabı varsa şayet birazdan hakaret etmeye başlayacak.
  • 30-06-2024, 21:52:17
    #23
    kusadasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temu ile birşey yaşamadım ama isterseniz sizinle yaşayabiliriz? Niye Agresif ve saldırgan yorumlar anlamış değilim hasbel kader sokakta kedi gibisiniz burda nedense kaplan.Bir daha lütfen kelimelerimize dikkat edelim
    Sanırım yedek hesabınız çok hem bu şekilde argo konuşmanızı sağlıyor hem de temu da promosyon linki paylaşmanıza yarıyor, neyse kolay gelsin size👍
  • 30-06-2024, 21:55:30
    #24
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük ihtimal temu işine girmiş, çok öfkeli, elmayla armutu karıştıracak kadar kendinden geçmiş, büyük ihtimal yedek hesabı varsa şayet birazdan hakaret etmeye başlayacak.
    Benim hesabım tek ayriyetten kimseye burada 5 yıldır kırıcı bir kelimem ez cümlem olmadı olmaz ,Şayet şahsımla alakalı sorunu olan ozelime gelebilir.Konuya gelirsek Benim bir işe girip girmeme konum mevzu bahis olmayıp TEMU uzerinden üyelerin konu açarak kazanç sağlanıyorsa devam etmeleri ben rahatsız olmuyorum.Fakat Hala elma armut kendinden geçmiş diyerek sözüm ona laf iğneleyici cümleler ile aslında sen bana hakaret ediyorsun farkında olmadan.
  • 30-06-2024, 21:56:31
    #25
    Growth Manager
    @BigSEO;

    gereksiz report olmasın diye report atmak yerine sizi bilgilendirmek istedim, kusura bakmayın rahatsızlık için.
  • 30-06-2024, 21:57:55
    #26
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım yedek hesabınız çok hem bu şekilde argo konuşmanızı sağlıyor hem de temu da promosyon linki paylaşmanıza yarıyor, neyse kolay gelsin size👍
    Benim tekrar ediyorum hesabım tek,TEMU içinde bir konum mevcut =) Varsa sorununuz Özelime davet ediyorum buradan kimseye birşey kanitlayamayiz.
  • 30-06-2024, 22:11:20
    #27
    kusadasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim tekrar ediyorum hesabım tek,TEMU içinde bir konum mevcut =) Varsa sorununuz Özelime davet ediyorum buradan kimseye birşey kanitlayamayiz.
    Şimdi diğer konulardaki mesajlarınıza da baktım, genel olarak böyle bir davranışınız varmış, konunun benimle alakası yokmuş yani, kişisel algılamıyorum siz devam edin bu şekilde önünüze gelene "dışarda kedi gibisiniz" vs. yazmaya sonra da özele çağırmaya.