HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.5 saat sürse sanırım tansiyonum düşer, bayılırım yani 
Bu tarz durumlar nedense beni hep soÄŸutuyor yani.
Doktor fobim olmasına rağmen.
16
●300
1.5 saat sürse sanırım tansiyonum düşer, bayılırım yani 
diÅŸ temizleme, estetik dolgu flnda hediye etti
Adamla ortaklığım varmış gibi davranmak istemiyorum
öglen 12,15-12,30 gibi oturdum koltuga,18,45te kalktım
elbistanda çok güzel bi dişcim vardı,biraz pahalıydı diger yerlere göre ama adam işini çok iyi yapıyordu.elbistanın durumu malum,adam nerede/ne yapıyor şimdi haberim dahi yok.ben mersin/erdemliye geldim ve bende burada dişci arıyorum ama bulamadım hala.aniden dişci gerekse gözü karartıp mecburen karşıma ilk çıkana giricem,allah gerektirmesin ama diş işi çok sıkıntı bi iş.