• 22-06-2024, 19:45:11
    #1
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Bu hakem neyin kafasında sövecem zor duruyorum
  • 22-06-2024, 19:46:32
    #2
    …………..
  • 22-06-2024, 19:46:54
    #3
    Katıksız oe
  • 22-06-2024, 19:49:21
    #4
    Arkadaşlar sakin olun burası kurumsal bir platform, konularda kullandığınız ifadeler, terimler ban sebebi - uzaklaştırılma nedeniniz olabilir. @Zienmedia; @yigityavuzy;
    • Zienmedia
    Zienmedia bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-06-2024, 19:49:26
    #5
    Banlanmak istemiyorum
  • 22-06-2024, 19:49:38
    #6
    Kurumsal Üye
    Şike yapıyor bence iddaya oynuyor. Başka açıklaması olamaz hemde göz göre göre
  • 22-06-2024, 19:50:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Gayet adil yönetiyor çift daldı sarı verdi itirazada sarı verdi ne bekliyorsunuz ki Mehmet büyükekşinin ligi mi burası
  • 22-06-2024, 19:51:00
    #8
    o değilde sametin yaptığı saçmalığa ne diyeceksiniz belki 1-0 bitecekti ilk yarı bunu akılsızlığı yüzünden 1 gol daha yedik
  • 22-06-2024, 19:51:21
    #9
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet adil yönetiyor çift daldı sarı verdi itirazada sarı verdi ne bekliyorsunuz ki Mehmet büyükekşinin ligi mi burası
    İzledin mi maçı sen neyi adil