• 21-06-2024, 21:20:51
    #1
    onceden kullanmıstım suan sitelerine giremiyorum ndden
  • 21-06-2024, 21:24:33
    #2
    Nord VPN'de de erişim engeli vardı eskiden açılmış. Log vermedikleri için erişim engeli gelmişti.
  • 21-06-2024, 21:25:54
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nord VPN'de de erişim engeli vardı eskiden açılmış. Log vermedikleri için erişim engeli gelmişti.
    sonradan neden açıldı kı acaba
  • 21-06-2024, 21:27:05
    #4
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonradan neden açıldı kı acaba
    Log vermediği için yasaklandıysa neden açılmış olabilir? Log vermeyi kabul ettiği için
  • 21-06-2024, 21:32:05
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Log vermediği için yasaklandıysa neden açılmış olabilir? Log vermeyi kabul ettiği için
    tamam usta niye kızdın halk itiraz etmiş olabilir diye sordum
  • 21-06-2024, 21:35:06
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Log vermediği için yasaklandıysa neden açılmış olabilir? Log vermeyi kabul ettiği için
    nord'un türkiye'ye log verme ihtimali var mı sence?
  • 21-06-2024, 21:46:45
    #7
    mos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nord'un türkiye'ye log verme ihtimali var mı sence?
    Ozaman neden açıldı diye sorcak şimdi
  • 21-06-2024, 21:51:53
    #8
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ozaman neden açıldı diye sorcak şimdi
  • 21-06-2024, 21:54:20
    #9
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ozaman neden açıldı diye sorcak şimdi
    teknik olarak pek bilmiyorum ama server değiştirmiş olabilirler.

    kendi ülkesindeki mahkemelere kolay kolay log vermeyen şirketler türkiye'ye mi verecek çok da hafife almayın vpn şirketlerini.