• 13-06-2024, 23:27:44
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ek hesap ve kredi kartı borcum var ödeyemeyeceğim ve düzenli gelirim yok ailemle yaşıyorum üzerimde herhangi bir mal mülk vs yok icralık olacağım büyük ihtimal. Olduğumda ne ile karşılaşırım açıklayabilirmisiniz.
  • 13-06-2024, 23:28:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Maaş haczi, aileye 89/1 haciz ihbarnamesi (itiraz edilirse sorun olmaz), bir ihtimal ev haczi için mahkemeden karar alırlar ama lükse kaçan bir şey yoksa hacze kabil mal bulunamadı deyip gider icra memurları (nakit vs bulunursa dosyaya alınmak üzere el konulur), ödeme durumunuz yoksa taahhüt imzalamayın hapse kadar yolu var onun dışında sorun olmaz. Bir de bankalara bloke işlenir
  • 13-06-2024, 23:30:51
    #3
    Üzerinize bir şey olmadığı için icraya verselerde sorun yaşamazsınız. Kendi adınıza banka vs. hiçbir şey kullanmamanız gerekiyor. Gelen parayı otomatik çekecek çünkü icra.
    Fakat borcu ödesenizde gelecekte çok büyük engel olacak size, kırmızı kalem yiyiyorsunuz çünkü.
  • 13-06-2024, 23:33:40
    #4
    yatır, avans çek, yatır avans çek geri yatır.... avans maliyeti kadar ödersin
  • 13-06-2024, 23:45:02
    #5
    hkasistan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yatır, avans çek, yatır avans çek geri yatır.... avans maliyeti kadar ödersin
    bunu banka anlamıyor mu hocam
  • 13-06-2024, 23:46:07
    #6
    Fyodor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maaş haczi, aileye 89/1 haciz ihbarnamesi (itiraz edilirse sorun olmaz), bir ihtimal ev haczi için mahkemeden karar alırlar ama lükse kaçan bir şey yoksa hacze kabil mal bulunamadı deyip gider icra memurları (nakit vs bulunursa dosyaya alınmak üzere el konulur), ödeme durumunuz yoksa taahhüt imzalamayın hapse kadar yolu var onun dışında sorun olmaz. Bir de bankalara bloke işlenir
    ev haczi diyelim evde bulunan eşyalar benim değil ki nasıl haciz edebiliyorlar mümkün mü böyle birşey ?
  • 13-06-2024, 23:49:38
    #7
    Hocam geçmiş olsun taxit vs bir şekilde ödemeye çalış ömrünce kendinde üzerine bişey alamazsın mesela ailenin evi kira değilse ilerde o evden sana bi parça miras düşse direk Onuda alır çok büyük bi Mebla değilse taxitlendirib ödemeyi dene tekrar geçmiş olsun
  • 13-06-2024, 23:51:13
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçmiş olsun taxit vs bir şekilde ödemeye çalış ömrünce kendinde üzerine bişey alamazsın mesela ailenin evi kira değilse ilerde o evden sana bi parça miras düşse direk Onuda alır çok büyük bi Mebla değilse taxitlendirib ödemeyi dene tekrar geçmiş olsun
    160 bin lira toplamda bu tutar için çok uç örnek gibi birde 5 yıl karaliste muhabbeti var bildiğim kadarıyla.
  • 13-06-2024, 23:56:41
    #9
    20 bin tl var elimde 2 kere yatır çek yaparsam 39 k asgari ödemeyi ödenmiş sayıyor mu? (yapıkredi) faiz ödemeye razıyım sadece kartı kapatmasınlar kafi.