• 12-06-2024, 00:36:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Herkese hayırlı akşamlar dilerim. Kullandığı programdan memnun kalan arkadaşlar, artıları ve eksileri ile antivirüs programı tavsiyesinde bulunabilir mi?
  • 12-06-2024, 00:37:57
    #2
    Merhaba hocam, Kaspersky kullanıyorum ücretli sürüm. Kullandıklarım arasında en iyisi diyebilirim.
  • 12-06-2024, 00:39:09
    #3
    Kaspersky ücretli versiyonu.
  • 12-06-2024, 00:39:18
    #4
    İlk Günden Beri Kaspersky Çokta Memnunum
  • 12-06-2024, 00:39:45
    #5
    Herşeyi cok takıyoruz , dedım ve antv kullanmayı bıraktım . Wın guv. dvr, arkada usul usul tıngırdıyor hocam
  • 12-06-2024, 00:40:17
    #6
    Antivirüs kullanmıyorum
  • 12-06-2024, 00:40:39
    #7
    Kullanmıyorum, sadece indirdiklerime dikkat ediyorum.
    • kalipsotr
    • banlost
    kalipsotr ve banlost bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 12-06-2024, 00:43:10
    #8
    bitdefender
  • 12-06-2024, 00:46:36
    #9
    bitdefender kullanıyorum yıllardır. çapraz platform ve mobil cihaz desteğinin olması çok önemli benim için. ayrıca sistemi de yormuyor.
    elbette sadece antivirüsler yeterli değil. güvenlik duvarı yazılımları, VPN, trafiği izleyebileceğiniz yazılımlar, modem ve router seviyesinde yapılacak diğer ince ayarlar vs vs liste uzar gider.