Hangi Antivirus Programını Kullanıyorsunuz?
17
●432
- 12-06-2024, 00:37:57Merhaba hocam, Kaspersky kullanıyorum ücretli sürüm. Kullandıklarım arasında en iyisi diyebilirim.
- 12-06-2024, 00:46:36bitdefender kullanıyorum yıllardır. çapraz platform ve mobil cihaz desteğinin olması çok önemli benim için. ayrıca sistemi de yormuyor.
elbette sadece antivirüsler yeterli değil. güvenlik duvarı yazılımları, VPN, trafiği izleyebileceğiniz yazılımlar, modem ve router seviyesinde yapılacak diğer ince ayarlar vs vs liste uzar gider.
