Merhabalar,
Fiziki yani gidip geleceğim bir işim olsun istiyorum. Elazığ dayım. Ama iş bulamıyorum. Fiziksel engelim var diye genelde bana göre iş veren yok. Nasıl bir yol izleyeceğim bilmiyorum. Tanıdık falan da yok ki işe girmem için referans olsun.
Hayatımı kurmak istiyorum.
11
●674
- 31-05-2024, 23:44:52Hocam ayakta çok duramıyorum. Doğarken doktor hatasından dolayı hasar görmüş beyin sinirlerim. Çabuk yoruluyorum. Çok ağır kaldıramam. Yürüyüşümda aksaklık var.Atla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2024, 23:46:15Alımlar yeterince değil. Benim gibi çok engelli kardeşlerimiz var. Onlarda müzdarip galiba. Dedim işkur engelli hibesi ile iş kurayım. Nasıl yapılacağını gösteren yok projeye ne yazacağım falan. Kalmış 1 hafta.paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2024, 23:48:32Allah razı olsun hocam. Ümit etmeye devam 🥳Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle