• 25-05-2024, 22:15:41
    #1
    Mobil bankacılığa giriş yapmaya çalışırken "bankayla iletişim kurulamıyor" hatası alıyorum. sizde de durum aynı mı
  • 25-05-2024, 22:26:44
    #2
    Forumda akbank kullanan kimse yok mu
  • 25-05-2024, 22:29:35
    #3
    Bende de sorun var
  • 25-05-2024, 22:31:08
    #4
    Sorun genel sanırım. Bende de uygulamaya giriş yapılamıyor.
  • 25-05-2024, 22:32:38
    #5
    bende uygulamaya giremiyorum
  • 25-05-2024, 22:41:33
    #6
    aynı sorun bizdede var
  • 25-05-2024, 23:01:13
    #7
    İptal
  • 25-05-2024, 23:24:32
    #8
    Evet. Uygulama çalışmıyor.
  • 25-05-2024, 23:26:49
    #9