• 22-05-2024, 15:10:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
  • Kabul Edilen Cevap
    • AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Firma konusuna denk geldim fatura hayat kurtarmış mesela sanırım orda sizin de yorumunuz vardı hocam
      Her zaman yazıyorum ki görünsün.
      Bahis ibanıdır atarsın para soruşturmaya sende girersin kovuşturma Olmaz ama ifade verirsin en basit olay bu olur.
      Amaç süreç uzasın arastirilan kişi çok olsun vs vs
      Engelle devam et hayatına
  • 22-05-2024, 15:11:34
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yukarıdaki numaradan arayın öğrenin
  • 22-05-2024, 15:12:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kerrigan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yukarıdaki numaradan arayın öğrenin
    İsim soyisim iban yok hocam o tarz nasıl olucak anlayamadım ?
  • 22-05-2024, 15:12:15
    #4
    Gerçek olsa bile tanımadığınız insanların bankalarına 1 tl bile atmayın hocam.
  • 22-05-2024, 15:12:24
    #5
    yüksek ihtimal yalan, ama atacağınız 25tl.
    25tl dolandiracak kadar düştüyse yazsın beni de dolandirsin.
  • 22-05-2024, 15:13:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    firatxyilmazz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçek olsa bile tanımadığınız insanların bankalarına 1 tl bile atmayın hocam.
    Haklısın hocam.
    che14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yüksek ihtimal yalan, ama atacağınız 25tl.
    25tl dolandiracak kadar düştüyse yazsın beni de dolandirsin.
    1 kutu içecek 25 30 TL bende anlayamadım.
  • 22-05-2024, 15:13:36
    #7
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsim soyisim iban yok hocam o tarz nasıl olucak anlayamadım ?
    hocam parayı posta güverciniyle mi istiyor adam
  • 22-05-2024, 15:14:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Sağlık raporu için gideceği firmaya 24 TL eksiğim var dese sorun çıkarmazlar. Yalan söylüyor.
  • 22-05-2024, 15:14:00
    #9
    che14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yüksek ihtimal yalan, ama atacağınız 25tl.
    25tl dolandiracak kadar düştüyse yazsın beni de dolandirsin.
    Olay para değil hocam 50-100 bir şey değil. Kart çalıntı vs. ise para yollayan kişi zor duruma düşebilir.