oyun o zamana gore super grafiklere sahipti sabahlara kadar multi-player oynanirdi yaninda tost ayran veya cay olmazsa olmazimizdi
sonra half life cikti sonra counter strike derken digerleri takip etti bana gore su an en iyisi calll of duty dirQuake ayri efsaneyddi
yjne 90 larin diger efsanesi yuz yilin oyunu age of empires az turnuvalar duzenlenmedi turnuva sampiyonlugum vardir oyunu ilk cozenlerdendim halen ara sira oynarim eski tadi vermiyor 
Bir digeride need for speed vazgecilmezlerden








