• 18-05-2024, 21:33:43
    #82
    Üyeliği durduruldu
    Delta force 1998 1999 ilk internet Cafe cocuklari pek yok konuda sanirim oyun o zamana gore super grafiklere sahipti sabahlara kadar multi-player oynanirdi yaninda tost ayran veya cay olmazsa olmazimizdi sonra half life cikti sonra counter strike derken digerleri takip etti bana gore su an en iyisi calll of duty dir
    Quake ayri efsaneyddi yjne 90 larin diger efsanesi yuz yilin oyunu age of empires az turnuvalar duzenlenmedi turnuva sampiyonlugum vardir oyunu ilk cozenlerdendim halen ara sira oynarim eski tadi vermiyor
    Bir digeride need for speed vazgecilmezlerden













  • 18-05-2024, 21:41:00
    #83
    Yaşımız belli olacak, Comodore64 te Bulderdash, ardından Amiga da mortal kombat, amiga500 de streetfighter, DX386 Da Prince Of Percia, wolfenstein, sonrası 90 lar ve devamı doom serisi, age of empires ...
  • 18-05-2024, 21:43:49
    #84
    Doom
    Gta 2
    Cs 1.3 1.5
    Gta vice city
    Birde netten deli gibi bilardo oynardim carom3d olsun game garden vardi gamyum
  • 18-05-2024, 21:49:18
    #85
    Çocukken oynadığım efsane oyunlardan biri Super Mario Bros idi! 🍄🎮
  • 18-05-2024, 22:06:42
    #86
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 18-05-2024, 22:28:48
    #87
    Raymo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cs 1.5, San andreas ve Silkroad. 31 yaşından sonra da knight online sardım maalesef. @DigitalTrade; Görselde attığınız 2 oyunun isimlerini öğrenebilir miyim
    point blank ve sheedwood dungeon
  • 18-05-2024, 23:16:36
    #88
  • 19-05-2024, 00:29:53
    #89
    crazykanka61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk efsane oyunumu yazıyım. Hatta bu oyun bende o kadar güzel anılar bıraktı ki, Android olarak bu oyuna benzer hatta aynısı gibi bir oyun yaptırmıştım, 2-3 ay sürmüştü.


    https://www.youtube.com/watch?v=DAsqmorz-xs
    Fransa 98 diye bir atari kasetim vardı çok benziyor ona bende hastasıydım.
  • 19-05-2024, 02:00:41
    #90