• 15-05-2024, 02:37:20
    #10
    hamd olsun iyiyiz sizler nasılsınız?
  • 15-05-2024, 02:38:16
    #11
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karanfil saatlik keser genelde yağı daha uzun sürelerde kesebilir. Yarın bir aktara gidin karanfil yağı alın pamukla veya parmağınızla ağrıyan dişe sürünüz. Ama aldığınız markayı bana atsanız yararlı olur markaları biliyorum sizede güzel ürün önerelim

    paradan başlıyayım; kazanıyorum, günde biraz harcayınca içim gidiyor . Aşk; sormamak lazım en yakın kız arkadasımıza acıldık heryerden engel yedik . Aile; baba cok sevmiyor gibi. Gelecek; belli değil. Bunalmayalımda napalım . Bir yerden sonra sinir hastası oluyorsun. Artık düşünmekten tırnak etlerimi yiye yiye param parça ettim. Ne diyelim hayırlısı
    Aslında herşey parada bitiyor hocam ya para düşünmemek için çok para kazanmak lazım , paran olursa istediğin kız seninle olur paran olursa geleceğin olur ve paran olursa etrafından sahte de olsa bir değer görürsün ah şu para her kilidin anahtarı 😊
  • 15-05-2024, 02:39:18
    #12
    Bi işe girelim diyoruz araştırıyoruz tam buna girelim diyprum aynı anda karşıma 4 farklı iş çıkıyor kafa çorba oluyor ne yapacağız bilmiyorum
  • 15-05-2024, 02:39:39
    #13
    Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında herşey parada bitiyor hocam ya para düşünmemek için çok para kazanmak lazım , paran olursa istediğin kız seninle olur paran olursa geleceğin olur ve paran olursa etrafından sahte de olsa bir değer görürsün ah şu para her kilidin anahtarı 😊
    valla ben öyle düşünmüyorum. Sahte dostlugum cok oldu farkedince bir daha yazmadım etmedim. Aşk desen yaşıtlarım her gün başka biriyle takılırken biz bir imkansızı seviyoruz
    Hollywood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hamd olsun iyiyiz sizler nasılsınız?
    valla yaşıyoruz ya
  • 15-05-2024, 02:40:44
    #14
    tlga_kurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi işe girelim diyoruz araştırıyoruz tam buna girelim diyprum aynı anda karşıma 4 farklı iş çıkıyor kafa çorba oluyor ne yapacağız bilmiyorum
    her zaman kalbinin sesini dinle bende aynı şekilim bakalım sonumuz ne olacak
  • 15-05-2024, 06:18:52
    #15
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba haliniz nasıl iyimisiniz? bende çok büyük sıkkınlık, bıkkınlık, yorgunluk, yaşama isteği yok.


    https://open.spotify.com/intl-tr/tra...06a27a70aa42b1

    bide şarkıları atarsınız
    hocam 32 saat oldu uyumuyorum aileye yaranmaya çalış, geleceğime yaranmaya çalış derken kendimizi heba ediyoruz ama olsun hepimizin sonu güzel olucak