• 01-05-2024, 23:20:03
    #10
    ödemesi gelmeyen kaç tane faturam var.
    Firmalar da sanırım zor durumda.
    Para dönmesi durdu gibi piyasada.
  • 01-05-2024, 23:20:44
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Normal olarak kış sezonunda iyi bir r10 üzerinde erkek giyim üzerine satışlarımız iyidi şimdi tişörtü tüm sayfalara göre hatta üretim maliyetlerine yakın satıyoruz yine de eskisi gibi talepler yüksek değil
  • 01-05-2024, 23:21:45
    #12
    MasterLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer kategorilerde satışlar ve ticaret düştüğü için tasarıma da bütçe ayıramaz olduk.
    Evet hocam haklısınız valla.

    kalokagathia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşüş var ama bir yandan da aşırı ölücü var bu ara
    Ölücüler hiç bitmez onlara iş yapanlar bitmedikçe hocam

    baznx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba evet bi düşüş mevcut ama mayısın sonunda piyasasının canlanacağını düşünüyorum
    İnşallah göreceğiz hocam.

    DetayHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    foruma yeni geldik 4 adet tasarım işi yaptık herkes kendini beğenmiş sebebi bu olabilir kişiye soruyorum referanslarınızı iletebilir misiniz tenezül edip yazmıyorlar esnaflık yok @kaanilbey; ancak buldum mesela belki 10 kişi ile görüştüm aralarından bir esnaf kendisi çıktı sebebini buna bağlıyorum ben
    Hocam evet dediğin gibi kişiler vardır doğrudur. Kaanilbey adlı arkadaşı şahsi olarak tanımam. İş olarak değerlendirmemiz gerekirse işini iyi yapan kişi olarak anıldığını ara ara görüyoruz. İşleri de iyidir gördüğümüz kadarıyla hayırlısı olsun

    opportunity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %100 düşüş var hiç bu kadar sakin degildi alım satım piyasası
    Hocam 2 haftadan da fazla aşırı düşüş var aynı zamanda her geçen gün artan premium üyelikler var.
  • 01-05-2024, 23:34:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Aşırı derece de durgun piyasa.
  • 01-05-2024, 23:35:37
    #14
    her sektörde yaşanıyor maalesef ki. alım gücü düştü insanlar risk almaktan korkar oldu güvenli liman dolar bile riskli görülüyor insanlara en kötü %20 kazandıran birçok insana ek gelir olan halka arzlar bile riskli olmaya başladı. herkes indirimlerle marketlere uğruyor. dijital dünyada ise durum daha vahim. 14-15 yaşında çocukların girişi arttı hırsızlıklar çoğaldı kaliteli iş yapan insanlar değer görmemeye başladı herkes işin kolayını bulmaya çalışıyor. ürünler değersizleşti. daha çook etken var ve maalesef ki artık ürünümü nasıl satarımdan çok nasıl yeni alan açabilirim düşüncesine geçmek zorundayız
  • 01-05-2024, 23:40:36
    #15
    Faryal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her sektörde yaşanıyor maalesef ki. alım gücü düştü insanlar risk almaktan korkar oldu güvenli liman dolar bile riskli görülüyor insanlara en kötü %20 kazandıran birçok insana ek gelir olan halka arzlar bile riskli olmaya başladı. herkes indirimlerle marketlere uğruyor. dijital dünyada ise durum daha vahim. 14-15 yaşında çocukların girişi arttı hırsızlıklar çoğaldı kaliteli iş yapan insanlar değer görmemeye başladı herkes işin kolayını bulmaya çalışıyor. ürünler değersizleşti. daha çook etken var ve maalesef ki artık ürünümü nasıl satarımdan çok nasıl yeni alan açabilirim düşüncesine geçmek zorundayız
    Çok doğru hocam burada tüm akış durmuş gibi zaten taban fiyatlar düşük ona rağmen daha düşük paralara işler yapan kişiler var ve iyisine kötüsüne bakmadan insanların tercihi oluyor.
  • 01-05-2024, 23:43:17
    #16
    MKDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok doğru hocam burada tüm akış durmuş gibi zaten taban fiyatlar düşük ona rağmen daha düşük paralara işler yapan kişiler var ve iyisine kötüsüne bakmadan insanların tercihi oluyor.
    taban fiyatlar ekonomiye oranla çok düşük zaten tasarım başta olmak üzere birçok alanda taban fiyat uygulanmıyor her şey whatsapptan çözülüyor maalesef ki. Birçok alanda da taban fiyat eksikliği var diye düşünüyorum umarım daha iyiye gideriz
  • 01-05-2024, 23:45:49
    #17
    Faryal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    taban fiyatlar ekonomiye oranla çok düşük zaten tasarım başta olmak üzere birçok alanda taban fiyat uygulanmıyor her şey whatsapptan çözülüyor maalesef ki. Birçok alanda da taban fiyat eksikliği var diye düşünüyorum umarım daha iyiye gideriz
    Biraz zor hocam iyi gitme konusu burada ama bakalım
  • 02-05-2024, 01:31:28
    #18
    ticareti genelde özelden yapıyorlar yada whatsup tan. ama foruma katılımda kesin bariz düşüş var.