• 01-05-2024, 23:13:02
    #1
    Merhaba.

    Son bir kaç haftadır r10.net te Ticari kategorilerde düşüş var sanırım. Kendi meslek grubumdan örnek vermem gerekirse tasarım işleri kategorisinde son zamanların en durgun dönemi yaşanıyor gibi. Bunun ülke ekonomisinden mi yoksa r10'a özel bir durgunluk mu
    Siz ne düşünüyorsunuz.

    R10.net dışında bir yerde bulunmadıgımdan r10.net özelinde yorumda bulunmak istedim
  • Kabul Edilen Cevap
    • Sadece web değil tüm sektörlerde ticaret durma noktasında.

      Birkaç aya düzelebilir diye düşünüyorum.
  • 01-05-2024, 23:13:50
    #2
    2 haftadır düşüş var
  • 01-05-2024, 23:14:30
    #3
    Son zamanlarda R10 dâhil hiçbir yerde satış yapamıyorum.
  • 01-05-2024, 23:14:42
    #4
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 haftadır düşüş var
    bencede
    • DenqeSiz
    • MKDesign
    DenqeSiz ve MKDesign bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 01-05-2024, 23:14:50
    #5
    UCUZ LİSANS TEDARİKÇİSİ🎉
    Diğer kategorilerde satışlar ve ticaret düştüğü için tasarıma da bütçe ayıramaz olduk.
  • 01-05-2024, 23:15:15
    #6
    Düşüş var ama bir yandan da aşırı ölücü var bu ara
  • 01-05-2024, 23:15:35
    #7
    Merhaba evet bi düşüş mevcut ama mayısın sonunda piyasasının canlanacağını düşünüyorum
  • 01-05-2024, 23:15:47
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    foruma yeni geldik 4 adet tasarım işi yaptık herkes kendini beğenmiş sebebi bu olabilir kişiye soruyorum referanslarınızı iletebilir misiniz tenezül edip yazmıyorlar esnaflık yok @kaanilbey; ancak buldum mesela belki 10 kişi ile görüştüm aralarından bir esnaf kendisi çıktı sebebini buna bağlıyorum ben
  • 01-05-2024, 23:16:47
    #9
    ⭐⭐ Sosyal Medya Uzmanı ⭐⭐
    %100 düşüş var hiç bu kadar sakin degildi alım satım piyasası