Merhaba.
Son bir kaç haftadır r10.net te Ticari kategorilerde düşüş var sanırım. Kendi meslek grubumdan örnek vermem gerekirse tasarım işleri kategorisinde son zamanların en durgun dönemi yaşanıyor gibi. Bunun ülke ekonomisinden mi yoksa r10'a özel bir durgunluk mu
Siz ne düşünüyorsunuz.
R10.net dışında bir yerde bulunmadıgımdan r10.net özelinde yorumda bulunmak istedim
R10 Ticaretlerinde Düşüş Mü Var?
19
●1.134
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 01-05-2024, 23:14:50Diğer kategorilerde satışlar ve ticaret düştüğü için tasarıma da bütçe ayıramaz olduk.
- 01-05-2024, 23:15:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.foruma yeni geldik 4 adet tasarım işi yaptık herkes kendini beğenmiş sebebi bu olabilir kişiye soruyorum referanslarınızı iletebilir misiniz tenezül edip yazmıyorlar esnaflık yok @kaanilbey; ancak buldum mesela belki 10 kişi ile görüştüm aralarından bir esnaf kendisi çıktı sebebini buna bağlıyorum ben
- 01-05-2024, 23:16:47%100 düşüş var hiç bu kadar sakin degildi alım satım piyasası
