• 30-04-2024, 15:34:19
    #1
    Merhabalar,

    Hisse senedi almak için banka mı, midas mı tercih etmeliyim? Banka ise hangi bankayı önerirsiniz
  • 30-04-2024, 15:34:59
    #2
    Ben iş kullanıyorum ama btcturk un borsası var orası da iyi diye duydum bir bak
  • 30-04-2024, 15:35:32
    #3
    Instagram mavi tik✅
    Midas
  • 30-04-2024, 15:36:55
    #4
    midas tsvsiye ederim
  • 30-04-2024, 15:37:06
    #5
    Ben midası kullanıyorum hocam yurt dışı piyasalarada yatırım yapabiliyorsunuz öneririm.
  • 30-04-2024, 15:37:39
    #6
    info tavsiyemdir.
  • 30-04-2024, 15:38:25
    #7
    Nereden aldığın farketmez hepsi güvenli.

    Midas görsel olarak hepsinden kullanışlı poziyonunu daha iyi görüyorsun, bankaların ara yüzleri antika.
  • 30-04-2024, 15:39:09
    #8
    yerli hisseler alacaksanız ve alıp tutacaksanız banka(garanti kullandıklarım içinde en iyisi) trade yapacaksanız osmanlı yatırım olabilir.
    25000 tl üzerindeki portföylerde komisyon oranlarında ve diğer özelliklerde osmanlı yatırım baya kampanya yapıyor.
    yurtdışı ise midas.
  • 30-04-2024, 15:41:18
    #9
    Midas oneririm.