• 24-04-2024, 09:19:44
    #10
    Adam altını en uygun nereden alırım demiş yine yatırım danışmanları dolmuş konuya Almak istediğine karar vermiş yer soruyor, alayım mı almayayım mı diye bir soru göremedim konuda.
  • 24-04-2024, 09:20:38
    #11
    Adamın sorduğu soruya bak, adama verilen cevaplara bak. Millet finans uzmanı kesildi. Tavsiye etmiyorum diyenler, makas cok diyenler... ya adam altı ustü 4.300 liraya bi ceyrek alacak. Belli ki nakiti yok ve acil lazim. Mecbur karttan alacak. En hesapli yolu bilen var mi diye sormuş. Yatırım yapacam dememiş 1 ceyrekle.
  • 24-04-2024, 09:27:08
    #12
    Hocam merhaba.
    Ben 3 .5 yıldır altın sektöründeyim
    Altın firmasının bölge sorumlusuyum ama bu işleri forumdakiler daha iyi bilir 😀

    Karta komisyon çok alıyor kuyumcular. Nakit avans oranlarını kontrol edin derim
  • 24-04-2024, 09:32:27
    #13
    İmkan varsa nakit avans çekip almak en mantıklısı.Diğer türlü pazaryerlerinden alınabilir Trendyol vs. ama zarar çok olur.
  • 24-04-2024, 09:33:16
    #14
    yatırım amaçlı alacaksanız hocam çeyrek değil de, 24 ayar gram altın alın ya da işlenmemiş bilezik
  • 24-04-2024, 09:49:28
    #15
    snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nadirgold
    Ben hayatımda altında bu kadar kazık fiyatlar görmedim hocam
  • 24-04-2024, 11:04:25
    #16
    dranov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmkan varsa nakit avans çekip almak en mantıklısı.Diğer türlü pazaryerlerinden alınabilir Trendyol vs. ama zarar çok olur.
    Hocam kartım nakit avansa kapalı bende bu yöntemi biliyorum nakite çevirmek için
  • 24-04-2024, 11:11:39
    #17
    GOOGLE & YOUTUBE ❤️
    piyade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben o hatayı yaptım sen yapma
    Neden ki hocam, seçim öncesi artar umuduyla alıp zarar mı ettiniz yoksa başka bir durum mu?
  • 24-04-2024, 11:13:26
    #18
    Muratcan Safyürek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden ki hocam, seçim öncesi artar umuduyla alıp zarar mı ettiniz yoksa başka bir durum mu?
    kredi kartı faizleri çok yüksek hocam yüklü alınca biraz ödeme de sıkıntı yaşıyorum