• 14-04-2024, 01:05:28
    #1
    Genel %20 düşüş bitecek mi?
    Coinler Yükselecek Mi?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Bitcoin 60k altı gelirse bi anda 56-57k civarlarını test eder diye düşünüyorum.YTD.
  • 14-04-2024, 01:06:17
    #2
    savaş haberleri güncellendikçe düşüyor bence dahada dip olacak 58 57 56 bu bantları gösterecekler btc için bize kalan alttan toplamak ve 19 nisandan sonrasını oturup izleyip beklemek tabi nakit kaldıysa hocam
  • 14-04-2024, 01:07:09
    #3
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Bunu kimse bilmiyor ve bilemez
  • 14-04-2024, 01:08:52
    #4
    İsrail'in vereceği karşılığa bağlı bugün yarın belli olur akıbeti.
  • 14-04-2024, 01:12:30
    #5
    Çok az nakitim kaldı gırtlağa kadar içerideyim bakalım ne olacak duruma göre son kurşunu da atıp bekleyeceğim ama ekleme için btcnin 49-50 lere düşmesini beklerim düşmezse eklemem
    • gusion
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-04-2024, 01:27:15
    #6
    Halving öncesinde ve savaş durumunun ortaya çıkardığı düşüş, önemli bir gelişme oldu. 52.000 Dolara kadar bir gerileme bekliyorum. Savaş gerilimi arttıkça, altın gibi değerli metallerde pozitif bir artış gözlemlenir; bu durum, piyasada bir güvenlik unsuru olarak kabul edilir. Savaş durumunu bir kenara bırakırsak, halving öncesinde güzel bir ivmelenme beklediğimi söyleyebilirrdim. Haber öncesi alım, haber anında satış stratejisi izleyeceğim.Herkese başarılar dilerim.
  • 14-04-2024, 01:33:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kriptoda ettiğiniz kar'ı altına çevirmediyseniz şuan ki durumda zarar etme durumunuz yüksek, şuan bir yükseliş var ama büyük ihtimalle saat 03:00 den sonra tekrar aşağı yönlü bir düşüş olacak. Btc nin saat 3 e kadar 65.000$ a ulaşacağını düşünüyorum.
  • 14-04-2024, 01:45:19
    #8
    savaş bitti. 😂
  • 14-04-2024, 01:54:23
    #9
    50k altına gider bu savaş olayları net olarak sonlanmazsa.