İran'ın İsrail'e savaş açmasından sonra başta ABD olmak üzere İngiltere Fransa İsrail'in yanında olduğunu belirtti. Türkiye NATO ya bağlı bir ülke için İsrail'in yanında yer alması gerekiyor. Hadi birbirimizi incitmeden kırmadan neler olur tartışalım? Bir anket açıyorum. Görüşünüzü de belirtirseniz sevinirim.
Türkiye savaşa girer mi? (Girmeli mi diye sormuyorum bence girmemeli ama girer mi diye soruyorum)
Kaynak;
https://twitter.com/solcugazete/stat...DwCjBY38w&s=19
Ürdün'de İsrail'in yanında olduğunu açıkladı.
https://twitter.com/solcugazete/stat...16djwL8rQ&s=19
3. dünya savaşı diyebilmek için bu savaşa bir çok ülkenin dahil olması gerekir, medya basın organları bilinçsiz kitle üzerinden bu algıyı oluşturup güçlendirirler gruplarda, sosyal ağlarda, web master platformlarında bu tarz konular açılıp bu algı daha büyük kitleye erişir, bir ülke bir ülkeye savaş açar azerbaycan ermenistana açtı, rusya ukraynaya açtı, israil filistine açtı ama dünya savaşı çıkmadı

Algıdan uzak ferah bir zihinle düşünen herkes bu durumda 3. dünya savaşı çıkmayacağını bilir.