İran'ın İsrail'e savaş açmasından sonra başta ABD olmak üzere İngiltere Fransa İsrail'in yanında olduğunu belirtti. Türkiye NATO ya bağlı bir ülke için İsrail'in yanında yer alması gerekiyor. Hadi birbirimizi incitmeden kırmadan neler olur tartışalım? Bir anket açıyorum. Görüşünüzü de belirtirseniz sevinirim.
Türkiye savaşa girer mi? (Girmeli mi diye sormuyorum bence girmemeli ama girer mi diye soruyorum)
Kaynak;
https://twitter.com/solcugazete/stat...DwCjBY38w&s=19
Ürdün'de İsrail'in yanında olduğunu açıkladı.
https://twitter.com/solcugazete/stat...16djwL8rQ&s=19
Avrupa Birliği;
https://twitter.com/solcugazete/stat...Un_6t1UOA&s=19
İran Bm komisyonu;
https://twitter.com/ConflictTR/statu...mRrPAChzw&s=19
Rusya devlet başkanı Vladimir Putin;
https://twitter.com/aykiricomtr/stat...DVV0VFqWw&s=19
Türkiye savaşa girer mi?
Evet
Hayır