Merhabalar, her zamanki gibi yatakta uzanıp telefonla ilgileniyordum. Yaklaşık yarım saat takıldıktan sonra kalkayım dedim. Sallana sallana bilgisayar başına geçtikten sonra yazıları okuyamadığımı farkettim, yazılar sürekli bi sağa bi sola gidiyor bazen hiç görünmüyordu. Neyse düzelir dedim fakat 10 dakika oldu. Bu gözü nasıl kendine getirebilirim?
Edit: Herkese çok teşekkür ederim, arada başıma gelirdi fakat bu biraz uzun sürdüğü için stres yaptım gözlüğü pek sevmem

Şimdi düzeldi sanırım herkese çok teşekkür ederim