• 11-04-2024, 21:13:39
    #1
    🥇Claude Sonnet 4.6 Api🥇
    Forumda bir kanva savaşı var adeta
    En çok kim satıyor bunu acaba

    Edit: bende öğretmen hesabı var ama soran olmadıkça satmıyorum
  • 11-04-2024, 21:13:50
    #2
    Ben satıyorum. Size de kanva öğretmen verelim, sizde savaşa dahil olun. Güzel ve maliyetsiz kazanç.
    Talep var.
  • 11-04-2024, 21:14:29
    #3
    @emrerusen; r10 da tek sağlam
  • 11-04-2024, 21:14:58
    #4
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Bu savaşa benden satın alarak bana destek verebilirsiniz hocam
  • 11-04-2024, 21:15:43
    #5
    hocam herkes öğretmen olarak ekliyor. ben bir kaç kişiden ticaret dönsün diye aldımda patlar hesaplar. Edu hesap açıp teslim edenlerden al.
  • 11-04-2024, 21:20:12
    #6
    google'dan günlük x50 satan ben:

    forumda kurumsal plus ile aylık 500k kazanan Adem:
  • 11-04-2024, 21:21:34
    #7
    🥇Claude Sonnet 4.6 Api🥇
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben satıyorum. Size de kanva öğretmen verelim, sizde savaşa dahil olun. Güzel ve maliyetsiz kazanç.
    Talep var.
    Aylık kaç adet tahmini aylık satışınız
    Bahsedildigi kadar talep var mı merak ediyorum. Arada sırada konu açan görüyorum
  • 11-04-2024, 21:23:11
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google'dan günlük x50 satan ben:

    forumda kurumsal plus ile aylık 500k kazanan Adem:
    abarttın sende ya
  • 11-04-2024, 21:33:00
    #9
    Ticaret sayisi ve actigi ticaret konusuna fazla yorum yapanlar olmali diye tahmin ediyorum.