gosha adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Karabük üniversitesinde neler oluyor ??
67
●6.320
- 22-03-2024, 21:55:12Zirvenin eteklerindeyiz daha. Daha neler nelere şahit olacağız..
- 22-03-2024, 21:56:22benim de aklımageldipiyanistwebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ancak ben bu haberlerin vatandaşları zinadan korumak korkutmak maksadıyla yapıldığını düşünüyorum yoksa o kadar haber siitesi trt dahil görmezden gelirdi gerçek olsa - 22-03-2024, 21:57:58Aklın yolu bir hocamdertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2024, 22:06:43insanlığın ilk yıllarından itibaren türk kadını türk erkeğiyle aynı şartlarda yaşadı bu da erkeği yaratılış gereği erkek gibi olmayan daha naif karşı cins aramaya itti daha o zamanlar çinlilerin ipekli kumaşına güzel kızına vuruldu bizimkiler Bilge kağan uyardı ama dinletememiş. kısacası genlerinde var yabancı hayranlığı kolay kolay bitmez bizdekiDartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2024, 23:08:25Hiç güleceğim yoktu lkşlkfsdaklşfsak iyi güldüm bu duruma ya.globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TT de paylaşılan bir içerik var
https://twitter.com/hannibalbarcaa2/...13847408234962
Zenci sevdalısı olmuş kızımız. - 22-03-2024, 23:11:35Tehdit esasına dayalı ahlak, ahlak olmadığı gibi güvenilir de değildir.
Mustafa Kemal Atatürk - 22-03-2024, 23:21:58Okullar pahalı olduğundan kimse çocuğunu okutamıyor.
Özel okullarda bu durumda boş kalıyor.
Haliyle mecburen Yurtdışından öğrenci geliyor.
Bangladeşli, hindistanlı, iranlı, suriyeli, arap ve zencilerin her türü geliyor maalesef.
Bu da okulun onurunu zedeliyor, öğrencilerin hasta olmasının en büyük sebebi ekonomi.

İnsanlar niye bu kadar pissiniz... Universitelilerin de ozellikle boyle ismi Cayircuma gelisim universitesi 1999 tipli niye orada oldugu belli olmayan lise cakmasi universitelerde okuyan ogrencilerin, Turkiyenin genel ogrenci kitlesinin %90',i universiteye ortam, ve rahatca sevisebilmek icin gidiyor ne bekliyorsun ki. Pis bir milletiz ya. Kendi pisligimiz zaten yetiyor. Ayni tepkiyi keske para karsiligi Ukraynalilar ile evlenen, **** karsiligi Ruslar ile evlenip onlara vatandaslik verenlere de gosterselermis zamaninda. Hepiniz pisliksiniz yemin ederim. Ukraynalilarda hastalik yok diye mi ses etmediniz isinize geldi. Samimiyetsizsiniz. Basiniza bela gelince anca ses cikariyorsunu, igrencsiniz.
