Capcutta mouse'u nereye götürürsem götüreyim şu sarı çizgi çıkıyor ve kafasına göre önizleme yaptırıyor eskiden öyle değildi.
İmleç olarakta fare seçili normal capcutta. Ama ne olduys bu gitmiyor. Mac'te yok ama windowsta bu lanet düzelmiyor yardımcı olacak var mı?