Haftanın 6 günü , günde 5 saat çalışıp 1 gün izinli olmakmı ?
Haftanın sadece 3 günü , günde 12 saat çalışıp 4 gün izinli olmakmı ?
Sen olsan ne yapardın ?
10
●182
- 20-03-2024, 23:31:57Saate vurduğumuzda ikincisinde 6 saat daha fazla çalışmış oluyoruz ama yine de ikinciyi seçerdim. 3 günümü vereyim 4 günüm bana kalsın.
- 20-03-2024, 23:32:054 gün izinli olmak her türlü daha iyi imkanınız var ise bırakın işleri girişimci olun hocam
- 20-03-2024, 23:39:58Şartlar ve maaş aynı ise kesinlikle 2. seçenek hocam... 5 saatte olsa 6 gün işe gitmek zorunda kalıyorsunuz ve bu sizin planlarınızı epey bir etkiliyor
kendimden biliyorum çünkü ben 1. şıkkı seçmiştim... şu an 12 gibi giriyorum 5te çıkıyorum fakat işte mental yorgunluk çöküyor çıkınca adam akıllı kendi işlerime fokus atamıyorum. 3 Gün sadece o işle ilgilenir geri kalan 4 gün rahat kafayla kendi işlerinle ilgilenir gezer tozarsın.. en basitinden 1. gün sabahı atlar şehir dışında tatile gidersin 4. gün akşamı geri gelirsin gibi gibi bir çok avantajı olacaktır... şartlar ve koşullar aynı ise 2. seçenek inan bana en mantıklı olan... evdeki hesap çarşıya uymuyor çünkü hocam