• 18-03-2024, 21:10:44
    #10
    Ghostmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ülkemizde futbol ve siyaset olmazsa herşey düzene kavuşacak
    Belkide
  • 18-03-2024, 21:19:39
    #11
    Ülkede çok ciddi şekilde yanlışı referans ederek daha yanlışı isteme durumu var. Siz iyi misiniz? Ankaragücü taraftarı sahaya girip futbolcuya saldırdı adam akıllı ceza almadınız. Faruk koca başkanım dediğin adam SAHADA HAKEM DÖVDÜ, ne ceza aldı ? Hak muhrumiyeti. Ankaragücü ne ceza aldı? 5maç seyircisiz, 2milyon tl yani 60bin dolar . Seyirci sahaya inip futbolcuya tekme attığında ne ceza aldı ? 1 maç seyircisiz oynama ve 300.000 Tl .
    Daha ne olsun istiyorsunuz tam olarak?