Borçlarım ve Bunalım ne yapabilirim
83
●6.086
- 18-03-2024, 20:34:57Merhaba arkadaşlar , biraz borç yaptım(300k civarı) sağlık yüzünden bir çoğu güzelde bir isim var aslinda ama borçları ödemede zorluk cekecegim için bunalıma girdim borç seven bir insan değilim ama nasıl cikicam bilmiyorum . Düşündükçe göğsüm daralıyor . Yapilandiramiyorum da kartlara takla attiriyoruz diyorlar ya tamda o duruma geldim . Bir çocuğum var o olmasa kendimi biryerden atacağım okadar sıkıldım gözlerim hep dolu . Ne yapabilirim ek iş mi yapsam bir web sitem var 1-2 k adsense geliri var . Web üzerinden birşeyler yapabilirmiyim yoksa Twitter'da bir haber olacağım .
- 18-03-2024, 20:41:04Sağolun hocam inşallah çok dua ediyorum ama kendimi okadar aciz düşmüş hissediyorumki tüm sistemim çöktü bir iki kelam yazıp icimindokmek istedimKagulenay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2024, 20:41:56Sunu unutmayın kendinizi sıkmak, oflamak,puflamak borclarınızı ödemez. Mumkun oldugununca sakın ve güçlü olun. Beyin negatif dusundukce negatif, pozitif dusundukce pozitif olmaya meyillidir. O yuzden stres yapmayin. 300k cok ucuk bir mebla degil.
Cevreden destek alabiliyorsaniz destek alin. Maddi ve manevi.
Yapilandirma neden yapamiyorsunuz anlamadim. Mumkunse bu secenegi olabildigince degerlendirin. - 18-03-2024, 20:43:56Sağolun hocam borç kredi kartında daha icralık yada ödeme problemi yok ama ileriki zamanda olabilecek . Kredi çeksen okadar kredi veren yok ve taksitleri beni aşacak . Allah kimseyi bu psikolojiye sokmasinkmlhyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2024, 20:46:39Bol bol yuruyus yapın mumkunse. Spor iyidir. Pozitif enerji yayar. Kartinizla ilgili dahada acilmadan, yapilandirma deneyin. Kredi cekmekten daha avantijli olabilir. Emin degilim. Dedigim gibi sakin olmaya bakın..Stresi yonetemezseniz emin olun o sizi yonetir. Karamsar olmamaya bakin. Rabbim yardimciniz olsun.ByCoder1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2024, 20:47:23Üyeliği durdurulduAynı durum çoğu kişide var sahada çoğalıyor
Allah yardım etsin herkese - 18-03-2024, 20:49:12Allah yardımcımız olsun geçmiş olsun hocam . Zaten şuan sıfır harcama ile yaşıyorum . Ama düşündükçe yapım gereği dayanamıyorum nedense çocuğa sarılıp ağlıyorumLaxBeGaSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle