Palria adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yok hocam ezberlemezdim niye çünkü kağıda yazmazdım ya
kağıda deftere yazmak hamalliktan başka birsey değil bana göre
22
●2.612
kağıda deftere yazmak hamalliktan başka birsey değil bana göre