• 13-03-2024, 03:24:38
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hiç düşünmemiştim.
  • 13-03-2024, 03:25:04
    #11
    verileri çine satardım 💸😉
  • 13-03-2024, 03:34:43
    #12
    Dışardan herkes admin olmanın sonsuz güç olduğunu zannediyor fakat olayın iç boyutundaki mesuliyetin kimse farkında değil. Örneğin kaç bin kişinin tc, tel no, adres ad soyad vb. önemli bilgileri bu sitede barınmakta ve bunların tamamı korunmak zorunda.

    Bu sorumluluğu almak ve bunca insanı bir arada tutup kimseyi kayırmadan ayakta durmak. Gerektiği durumlarda gecenin köründe dahi rahatsız edilmek çok kolay bir iş değil.

    Bizler yeri geldiğinde 2 3 müşteri arka arkaya geldiğinde ne kadar dar boğaza girdiğimizi biliyoruz. Düşünün milyonlarca üyesi olan bir admine saniyede kaç kişinin sorununu içeren mesajlar geliyordur.

    Admin yada mod olmak cidden sabır işi ve bu yüzden hiç bi şekilde ne mod ne admin olmak istemem. Eğer bu sorumluluğu gözüme kestirsem ne yapar ne der bunca yıl burda bulunan ve aktif üye olan ben bir şekilde müracaat eder @Coşkun Çetin; abimizin gözüne girer ekibe kesinlikle katılırdım.

    Ama allah sabır versin tüm yönetime.
  • 13-03-2024, 03:57:50
    #13
    bı hesap daha acıp onu moderatör yapardım
  • 13-03-2024, 03:58:45
    #14
    HasanErol07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bı hesap daha acıp onu moderatör yapardım
    hocam yan hesap derken
  • 13-03-2024, 04:02:02
    #15
    Video taban fiyat
  • 13-03-2024, 04:24:19
    #16
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dışardan herkes admin olmanın sonsuz güç olduğunu zannediyor fakat olayın iç boyutundaki mesuliyetin kimse farkında değil. Örneğin kaç bin kişinin tc, tel no, adres ad soyad vb. önemli bilgileri bu sitede barınmakta ve bunların tamamı korunmak zorunda.

    Bu sorumluluğu almak ve bunca insanı bir arada tutup kimseyi kayırmadan ayakta durmak. Gerektiği durumlarda gecenin köründe dahi rahatsız edilmek çok kolay bir iş değil.

    Bizler yeri geldiğinde 2 3 müşteri arka arkaya geldiğinde ne kadar dar boğaza girdiğimizi biliyoruz. Düşünün milyonlarca üyesi olan bir admine saniyede kaç kişinin sorununu içeren mesajlar geliyordur.

    Admin yada mod olmak cidden sabır işi ve bu yüzden hiç bi şekilde ne mod ne admin olmak istemem. Eğer bu sorumluluğu gözüme kestirsem ne yapar ne der bunca yıl burda bulunan ve aktif üye olan ben bir şekilde müracaat eder @Coşkun Çetin; abimizin gözüne girer ekibe kesinlikle katılırdım.

    Ama allah sabır versin tüm yönetime.
    181 bin üye ile milyonlarca üye arasındaki farkı nasıl kurdunuz çok merak ettim : )
  • 13-03-2024, 04:28:19
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gandalfı banlardım gereksiz çar.
    kendimi banlar onu admin yapardım
  • 13-03-2024, 04:41:33
    #18
    polemiyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm kullanıcılardan 1 tl alırdım 😄
    Hayalin bile fakir be hocam. : D