• 10-03-2024, 05:09:05
    #28
    Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300 500 600 ödeyenlerin diğer kısımlarını ödüyorum gibi hissettim
    Merkezi sistem pay ölçer var fakat yinede fazla geliyor ilginç.
    Bi sıkıntı olabilir mi acaba hocam mahalleyi siz ısıtıyor felan olabilir misiniz ? 😂
  • 10-03-2024, 09:25:20
    #29
    700TL

    2+1 Mutfak hariç tüm petekler aktif. 38-40 derecede açık.


    Ev güney cephe..

    Tüm izolasyon sıkıntılarını maksimum seviyede çözdüm.


    Alt komşuyada 850 geliyor.
  • 10-03-2024, 09:59:27
    #30
    Su ve ısıtmaya 100 euro ödüyorum 😂
  • 10-03-2024, 12:36:30
    #31
    Sizin kombide bir sorun olabilirmi?
    Bu kış 1600-1700 civarında geldi faturalar sıcak su dahil
  • 10-03-2024, 12:38:28
    #32
    merkezi sistem ölçüm ayrı ayrı yapılıyor ama çok az yanmasına rağmen 600 700, muhtemelen kitliyorlar.
  • 10-03-2024, 13:48:14
    #33
    Faturalarınız anormal bir sekidle fazla geliyorsa kombiye dikkat edin
  • 10-03-2024, 14:34:54
    #34
    TelefonYorumCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1900 demek istedin galiba hocam
    yok hocam 190 lira. bende anlamıyorum 1 yıl oluyor taşınalı hep düşük geliyor.
  • 10-03-2024, 14:47:15
    #35
    Biraz keyfe keder yakıyorum 55 60 arası istanbulda 1600 civarı geliyor her ay. Hayatımda ilk kez doğalgazlı evde oturuyorum ve hep şunu demişimdir dışarısı buz gibiyken inşallah evde atletle bir gün gezerim derdim
  • 10-03-2024, 14:53:49
    #36
    İstanbul
    2+1, tüm odalar açık.
    Termostat 22 derece ayarlı.
    Son fatura 144 ₺
    Bir önceki ay 450 ₺