• 01-03-2024, 22:41:28
    #10
    yerlide arçelikten şaşmayın.müşteri hizmetleri kalitesi,servis kalitesi.yenileme ve garantide hepsinde iyi. 5 kere çay makinem bozuldu yenilediler.1 kere doğrayıcım rondom bozuldu.ürün piyasadan kalktı eş değer başka biri ürünü hediye edelim dediler.onun yerine fazla fiyatlı çay makinesini istedim verdiler. yabancıda ise bosch.

    size tavsiyem arçeliğe mesaj atın yeni evlendim set ürünler alacağım bana personel indirimi yaparmısınız diye söyleyin %80 %90 yaparlar. ben %25 indirimli almıştım çamaşır ve bulaşık makinesini
  • 01-03-2024, 22:42:54
    #11
    Butce sorununuz yoksa ayrı ayrı almanızı tavsıye ederım paket vs olarak almayın.
  • 02-03-2024, 01:23:16
    #12
    arçelik öneririm sakın ama sakın ek garanti yaptırmayı unutmayın, 6 parça beyaz eşyayı 5yıl extra garantiyi o zamanlar 1 buzdolabı motoru fiyatına yaptırmıştım