Kadınlar mı daha çok sever erkekler mi? Peki hangisini savunuyorsanız sebebi nedir?
En çok aldatan da kadın bu arada.
Kadınlar mı daha çok sever erkekler mi?
10
●248
- 01-03-2024, 03:00:40
- 01-03-2024, 03:07:36Sevmenin cinsiyeti olmaz.Aldatmanın da cinsiyeti olmaz karakter meselesi.
- 01-03-2024, 03:10:55insan sever, değer verir, yanılır hata yapar, hatalarından ders çıkartır.
Altadan da cahillik etmiştir, hayır gelmez, arkana bile bakmaya gerek yoktur.
Geçen senin hayatın senin ömründen giden gider o yüzden her zaman en iyisi için dua etmek gerekir güzellik para pul hepsi geçici şeylerdir hayırlısının Nasip olması kıymetlidir.
Aldatılan şanslıdır dersini almıştır artık bir sonraki seviye ye olgunlaşmıştır.

ve karşı cinsten soğur oldum açıkçası. Bu nedir arkadaş millet kocalarını bırakıp başkalarına kaçıyor. Bu kadın milletinden uzak durmak gerek ama nasıl olacak bende bilmiyorum.