• 01-03-2024, 03:00:40
    #1
    Kadınlar mı daha çok sever erkekler mi? Peki hangisini savunuyorsanız sebebi nedir?
    En çok aldatan da kadın bu arada.
  • 01-03-2024, 03:01:26
    #2
    kadın gücü sever, erkek benliği
  • 01-03-2024, 03:07:36
    #3
    Sevmenin cinsiyeti olmaz.Aldatmanın da cinsiyeti olmaz karakter meselesi.
  • 01-03-2024, 03:10:55
    #4
    insan sever, değer verir, yanılır hata yapar, hatalarından ders çıkartır.
    Altadan da cahillik etmiştir, hayır gelmez, arkana bile bakmaya gerek yoktur.
    Geçen senin hayatın senin ömründen giden gider o yüzden her zaman en iyisi için dua etmek gerekir güzellik para pul hepsi geçici şeylerdir hayırlısının Nasip olması kıymetlidir.
    Aldatılan şanslıdır dersini almıştır artık bir sonraki seviye ye olgunlaşmıştır.
  • 01-03-2024, 03:23:11
    #5
    Edit : erkek : sever adam gibi
    Kadin : heves uğruna yaşar

    Erkek daha çok sever

    (Ne alaka bende bilmiyorum ama) anlamlı ♡
  • 01-03-2024, 03:23:40
    #6
    Erkekler daha fazla sever.
  • 01-03-2024, 03:29:56
    #7
    Aşk bakımından erkekler derim, sevgi bakımında kadın
  • 01-03-2024, 03:32:56
    #8
    Growth Manager
    erkekler bir kere sever ve sonra da aldatılırlar, aldatıldıktan sonra kimseye sadık kalamadıkları için kadınlar daha çok seviyomuş gibi görünürler.
  • 01-03-2024, 06:57:01
    #9
    1 yıldır kadın programı izliyorum ve karşı cinsten soğur oldum açıkçası. Bu nedir arkadaş millet kocalarını bırakıp başkalarına kaçıyor. Bu kadın milletinden uzak durmak gerek ama nasıl olacak bende bilmiyorum.