• 27-02-2024, 22:28:11
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba bugün onay aldım.
    Nasıl iyimi ?
  • 27-02-2024, 22:29:52
    #2
    Hit yabancı mı TR mi
  • 27-02-2024, 22:30:46
    #3
    RaNDeV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hit yabancı mı TR mi
  • 27-02-2024, 22:36:05
    #4
    Değerlerimiz gayet güzel hocam. TR hitine de iyi oran vermiş diyebiliriz. Zamanında admatic kullandım. Çok iç açıcı değerler vermedi bıraktım. İlk 1 ay 2 ay güzel değer verip sonra Bi anda yarı yarıya verdiği değeri düşürüyor. Dikkat etmek lazım. Sonra içerideki parayı çekmek için hiç parasına reklam gösteriyoruz. En son bende BGBM değeri 0,13 kuruşa düşmüştü.
  • 27-02-2024, 22:39:14
    #5
    RaNDeV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerlerimiz gayet güzel hocam. TR hitine de iyi oran vermiş diyebiliriz. Zamanında admatic kullandım. Çok iç açıcı değerler vermedi bıraktım. İlk 1 ay 2 ay güzel değer verip sonra Bi anda yarı yarıya verdiği değeri düşürüyor. Dikkat etmek lazım. Sonra içerideki parayı çekmek için hiç parasına reklam gösteriyoruz. En son bende BGBM değeri 0,13 kuruşa düşmüştü.
    Hocam Ben adsenseye başvurdum , zaten ama oradanda kolay kolay onay alamiycak gibiyim.
  • 27-02-2024, 22:41:38
    #6
    MuhammetVuraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Ben adsenseye başvurdum , zaten ama oradanda kolay kolay onay alamiycak gibiyim.
    Adsense başvuru esnasında başka bir firmadan reklam barındırmanızı olumsuz değerlendirebilir hocam. Daha iyi bilen bir adsense uzmanına sormanız tavsiye ederim. Ezoic gibi birkaç firma adsense ile anlaşmalı bu yüzden sorun etmiyorlar diye biliyorum. Ama Admatic aynı şekilde midir bilgim yok.
  • 27-02-2024, 22:42:37
    #7
    RaNDeV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense başvuru esnasında başka bir firmadan reklam barındırmanızı olumsuz değerlendirebilir hocam. Daha iyi bilen bir adsense uzmanına sormanız tavsiye ederim. Ezoic gibi birkaç firma adsense ile anlaşmalı bu yüzden sorun etmiyorlar diye biliyorum. Ama Admatic aynı şekilde midir bilgim yok.
    teşekkürler bilgi için 💜
  • 25-03-2024, 03:35:32
    #8
    Hocam Merhabalar Ben Haber Sitemde Admatic kullanıyorum Çokta Memnunum
    1000Gösterime 17TLalmaktayım
    Merak Ediyorsanız

    https://www.teknohaberhd.com
  • 25-03-2024, 03:36:31
    #9
    SosyalBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Merhabalar Ben Haber Sitemde Admatic kullanıyorum Çokta Memnunum
    1000Gösterime 17TLalmaktayım
    Merak Ediyorsanız

    https://www.teknohaberhd.com
    Oho bu beni niye az kazandırıyor.