R10 Aktiflik Nerede?
12
●608
- 24-02-2024, 02:18:46Merhaba Ben Eda diye konu açsam aktifliği görürsün hocam
- 24-02-2024, 02:20:27Gerçek hayatta olduğu gibi sanalda da ticaret dönmüyor maalesef..
- 24-02-2024, 02:36:50Hocam sizi buralarda görmek çok güzel.Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geri dönmenize sevindim - 24-02-2024, 02:36:54Ziyaretçi olarak trafik aslında aynı düzeyde günlük ara arada takip ederim forum içi bazı dönemler durgunluk olabiliyor sanırım ticaret konusunda.
