Monster Tavsiye Ediyor Musunuz?
24
●678
- 21-02-2024, 19:42:09Ne açıdan? Bu fiyata daha iyisi var mı?Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2024, 19:45:40İndirimler haricinde yazıyor hocam farkındaysanız.Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2024, 20:24:06Bir kaç model dışında fanları 1.5 tdci courier fanı gibi çalışıyor, malzeme kalitesi çok kötü çanta içinde ufak darbelerde kenarı köşesi çatlıyor ve çiziliyor, çok sık mavi ekran atıyor, 1 saat yüksek ayarlarda cs atınca baharatlı antrikot pişirerek sıcaklığa bürünüyor, tuşları çok hızlı siliniyor, ekranın paneli olması gereken kalitenin çok altında ve garanti bittikten 3-5 sene olarak kullanıma bağlı olarak arıza veriyor. Garantileri yeterince sağlam değil çoğu şeye kullanıcı hatası yazıyorlar.Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ucuz etin yahnisi muhabbetini bilirsiniz. 2-3 bin az vereyim diye hem parandan hem elindekinden olmaya gerek yok.
Tabiki bütçeye bağlı herkesin kişisel tercihi, karalama yapmıyorum daha önce aldım kullandım deneyimlerimi aktarıyorum.
Ama dünya devi markalar varken taş gibi kullanıcı deneyimleri varken bana çok mantıklı gelmiyor şahsen.