• 19-02-2024, 15:56:00
    #28
    ben atandım ümidi kesmistim aradılar 4.yedekten 1 ay oldu başlayalı
  • 19-02-2024, 16:06:35
    #29
    Memurluğun bir cazibesi kalmadı. Bir meslek edinip yaparsanız bile ayda 30bin kazanırsınız.
  • 19-02-2024, 16:32:38
    #30
    heri19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah olur hocam, işin için de mülakat varsa zor 77 lisans puanıyla elenmiş birisi olarak söylüyorum. Mülakat=torpil bunu bilakis yaşadım
    Nasip değilmiş hocam başka kurumlardan deneyin yılmadan inşallah bir gün atanacaksınız
  • 19-02-2024, 17:05:26
    #31
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasip değilmiş hocam başka kurumlardan deneyin yılmadan inşallah bir gün atanacaksınız
    Bıraktım artık
  • 19-02-2024, 21:21:12
    #32
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    kazanırsan mutlaka konu aç ve beni etiketle.
  • 20-02-2024, 10:36:50
    #33
    Hangi bölüm mezunusunuz acaba?