Ben mi istedim kardeşim böyle olmasını - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ben mi istedim kardeşim böyle olmasını
20
●
608
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ben mi istedim kardeşim böyle olmasını
1
2
3
14-02-2024, 22:03:46
#19
Zienmedia
MedyaXX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O zaman konuyu geyik kısmına açın ona daha çok uyuyor. Gerçi bu ışıltılı hayatınızda onu görememiş olabilirsiniz ben yine de report ettim. Işıklı hayatlar.
Teşekkür ederim hocam umarım banlanirim 😊😊
14-02-2024, 22:05:19
#20
eyefive5
gençlik zaten bir ışıktır.ünlü olmaya gerek yok illa.önemli olan o ışığı büyütebilmek.
14-02-2024, 22:05:52
#21
Zienmedia
eyefive5 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gençlik zaten bir ışıktır.ünlü olmaya gerek yok illa.önemli olan o ışığı büyütebilmek.
Çok doğru hocam
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler