R10 default tema kullanıyorum. Dürtme bildirimi gelmiyor.
@Engin; bey gerekeni yazmış zaten. İstek dışı işlemlerde (etiketleme vb.) İşlemler sağlanıyor.
Dürtmeleri nasıl kapatırım?
61
●3.850
- 15-02-2024, 05:46:51Evet. Test edin görürsünüz bir haftada %80 bu tarz muhabbetler ortadan kalkar.Aysin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2024, 12:53:04Forumdaki bazı Abaza arkadaşların kadın profil resiminden tahrik olup böyle şeyler yaptığını mı iddia ediyorsunuz? Böyle bir çözüm bulmanız bile çok iğrenç hocam. O zaman adını da değişsincleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle