• 13-02-2024, 15:25:46
    #10
    Papelzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam has altın alırdım (yatırım tavsiyesi değildir)
    Has altın fiziki olarak alınabilen birşey değildir.
    Bahsettiğiniz çekili olabilir. Çekilide 995 dir , gram altında..
    Yeni moda 999 lar çıktı ancak onlarda pota da 999 vermeyebiliyor.
    Has altın bağlantı şeklinde toptancı / kuyumcu arasında ödenen bir birimdir diyeyim
  • 13-02-2024, 15:26:04
    #11
    Instagram mavi tik✅
    Papelzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam has altın alırdım (yatırım tavsiyesi değildir)

    has altını gram altından daha iyi yapan ne peki
  • 13-02-2024, 15:27:01
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Altın YTD
  • 13-02-2024, 15:29:53
    #13
    Benim görüşüm altın daha mantıklı geliyor ileriki zamanlarda popilerliğide artacaktır
  • 13-02-2024, 15:32:19
    #14
    Benim merak ettiğim FED bu yıl en az 3 faiz indirimi yapacak. Bu faiz kararlarının altına olumsuz etkisi olacak mı?
  • 13-02-2024, 15:35:33
    #15
    Şuan TL para birimi olsa elimde Altın alırdım. YTD.
  • 13-02-2024, 15:36:53
    #16
    Gram tabiki ama bankadan değil.
  • 13-02-2024, 15:38:40
    #17
    altın.
  • 13-02-2024, 16:03:09
    #18
    En iyisi sanırım
    Altın doğal olarak dolar fiyatından da etkilenmektedir.
    Elde tutmak için Dolar, Euro, GBP vs. almak mantıklı değildir.

    YTD